Equip Peter Pan

Experts en docència infantil
  • Els infant ha de desenvolupar-se en un ambient acollidor on el nostre equip està preparat per garantir-ho.

• Mantenim una relació directa i continuada amb les famílies i ens comuniquem amb les famílies mitjançant tots els mitjans al nostre abast.

Mestra

Les meves funcions són la d’organitzar el claustre i marcar la línia pedagògica del centre.

Mestre

Sóc la tutora de P1 i des de sempre la meva vocació ha sigut experimentar amb els infants i crear petites rutines que els ajuden a crèixer.

• Mestra mestra
      Tutora

Tinc una llicenciatura en Educació Infantil i un certificat d’idioma Anglès avançat. He estat treballant com una mestra de preescolar des de 2002.

• Mestra Mestra
      Tutora

He completat un Postgrau d’ensenyament de la Primera Infància. He treballat amb nens d’edats de sis setmanes a tres anys. Aquest és el meu segon any a l’ EScola Peter Pan.

• Preguntes i respostes
    Com treballem l'anglès?

Maecenas prion neque vuluptat sem in porttitil curabitur mattis, vitae elite forte, adiscipling elit. Novum elementum est dosis cuprum gravida.

Quines habilitats treballem a nivell motriu?

Phasellus consequat est eleifend, leo condimentum nec nllam ut lectus turpis. Nunc sharme nullam an suscipit bibendum sagittis.

Que aporten els treballs experimetals?

Que han après al final de l'etapa educativa?

• Hores de classe per any
    • Classes d'anglès200 Hours
    • Pscicomotricitat125 Hours