Aprenem

• Anglès

A l’escola es treballar l’anglès un dia a la setmana amb una professora nativa.
      La introducció a la llengua anglesa es realitzarà mitjançant jocs i música on es treballarà el vocabulari bàsic.

Les activitats dissenyades es basen amb la capacitat natural d’aprendre una llengua mitjançant un ambient lúdic per a que els infants gaudeixin a l’hora que aprenen.

• Tallers experimentals

La majoria de les activitats que es duen a terme estan basades amb l’observació, la manipulació, l’experimentació i l’expressió. Es d’aquesta manera com es van desenvolupant els diferents temes treballats.
      Creiem que és a partir d’aquests principis que els infants aprenen les diferents habilitats.
      A més, també es realitzen diferents tallers durant el curs, per exemple:

Taller de la experimentació.
      Taller de la llum.
      Taller de l’aigua.

• Psicomotricitat

Realitzem dins de l’escola activitats de psicomotricitat un dia a la setmana i una dia per quinzena complementem aquestes activitats amb el gimnàs Ekke de Lleida, on ens proporcionen una sala i material divers. D’aquesta manera, el infant adquireix habilitats motores i el esquema corporal.

• Música

A partir d’un any els infants comencen una etapa en què guanyen autonomia dia a dia i poden manifestar cada vegada amb més claredat el que senten i el que volen. En aquesta edat, a través de jocs dansats, cançons i música, podem aprofundir en tots els aspectes de concentració i expressió, atenció a una música, a uns moviments, a una seqüència ordenada, a un text, a un vocabulari, a un final sempre diferent.

• El millor mitjà per fer bons els nens, és fer-los feliços.

Oscar Wilde
    • L’educació és una assegurança per a la vida i un passaport per a l’eternitat.

Aparisi i Guijarro
    • L’objectiu de l’educació és la virtut i el desig d’esdevenir un bon ciutadà.

Plató
    • A les plantes les redreça el cultiu, als homes, l’educació.

Jean J. Barthélemy
    • La clau de l’educació no és ensenyar, és despertar.

Ernest Renan
    • L’educació és l’arma més poderosa que pots utilitzar per canviar el món.